مدل سه بعدی اسلحه کلاشنیکف ak 47 با کیفیت بالا

3D Model ak 47
Product image
Product image
Product image
Product image
Product image
Product image
Product image
Product image
قیمت: ۱۲,۰۰۰ تومان
۳ بار دانلود
۰ نظر
۴۴۷ بازدید
امتیاز:
توضیحات:

مدل سه بعدی اسلحه ak 47 کلاشنیکف که در فرمت Obj و قابل ویرایش در نرم افزارهای 3D و نرم افزار 3D Max می باشد که می توانید به صورت از فایل آوران دانلود و در پروژه های خود استفاده کنید.

فایل ها و فرمت ها:
3D Model ak 47.rar
2.26 MB
Obj
مشخصات:
نرم افزار Obj
طراحی شده ویرایش کردم
حجم فایل (MB) ۳.۷۶
Geometry polygonal
Vertices ۱۵۱۹۹۷
Polygon ۱۵۱۵۱۴
UV Mapped خیر
Animated خیر
Rigged خیر
Materials خیر
Textures خیر
نوع سلاح قدیمی
Polygon Details High Poly
اسلحه کلاشنیکف
کلاشنیکف (Kalashnikov) نام یک سری اسلحه‌های خودکار است که توسط میخائیل کلاشنیکف، یک مهندس روسی، طراحی شد. این سری اسلحه‌ها به دلیل قابلیت عملکرد مطمئن، سادگی ساخت و قابلیت تحمل در شرایط سخت محیطی، بسیار معروف و پراستفاده است.
اسلحه کلاشنیکف نخستین بار در دهه 1940 میلادی معرفی شد و محصولات آن شامل کلاشنیکف AK-47، AK-74 و تفنگهای شتاق AWP هستند. این اسلحه‌ها با استفاده از یک سیستم تغذیه خودکار تیر و انرژی از گازهای خروجی تیرکشی عمل می‌کنند.
کلاشنیکف AK-47 از اسلحه خودکار محبوب جهان است که به دلیل سادگی ساخت، استحکام بالا، قابلیت تعمیر و قیمت مناسب، در بیشتر مناطق جنگی و نیروهای امنیتی استفاده می‌شود. همچنین، AK-74 یک نسخه بهبود یافته از AK-47 است که از خروجی گاز به عنوان سیستم تغذیه استفاده می‌کند و مخصوصاً در کشورهای روسی زبان استفاده می‌شود.
لازم به ذکر است که قوانین و مقررات مربوط به حمل و استفاده از اسلحه‌ها در هر کشور متفاوت است و قبل از هرگونه استفاده یا بهره‌برداری از هر نوع اسلحه، شما باید قوانین محلی خود را مورد بررسی قرار دهید و از اخذ مجوزهای لازم اطمینان حاصل کنید.