مدل های سه بعدی فایل آوران

نوشته شده توسط ادمین در یکشنبه ۰۲ آذر ۹۹

مدل های سه بعدی فایل آوران

مدل های سه بعدی فایل آوران

نوشته شده توسط ادمین در یکشنبه ۰۲ آذر ۹۹



آیا شما در زمینه انیمیشن سازی سه بعدی ، فیلم سازی سه بعدی و بازی سازی سه بعدی و … فعالیت میکنید ؟ آیا استفاده از مدل های آماده برای شما آهمیت دارد.

پس فایل آوران را به خاطر بسپارید.فایل آوران این امکان را فراهم می آورد که به  مدل های آماده با کیفیت دسترسی داشته باشین که بتوانید یک صحنه با کیفیت بالا را خلق نمایید.پس فایل آوران را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دسترسی آسان و مطمئن به مدل های استانداره با نرم افزارهای مختلف که به راحتی می توانید از فایل آوران دانلود کنید و با خیال آسوده استفاده کنید.

high Poly و Low Poly به چه نعنا هستند؟

عبارت Low Poly به تعداد کم  Polygon هست که معمولا در باری های کامپیوتری برای پایین حجم آبجکت ها استفده می شود.


عبارت high Poly به تعداد زیاد Polygon هست که معمولا در فیلم های سینماییی و پروژهایی که نیاز به کیفیت بالا دارند استفده می شود.

در طراحی و ساخت مدل های سه بعدی تا می توانید از تعداد کمی Polygon استفاده کنید زیرا هم حجم پروژه و زان رندر کاهش می یابد.در طراحی سه بعدی باید از روش های مدسازی جدید استاده کنید که بتوانید حجم پروژها و زمان رندر را کاهش دهید.در مدل سازی باید به تعداد Polygon اهمیت داده که بسته به پروژه در حال اجرا می توانید حجم و زمان رندر را به شدت کاهش دهید.

کاربران فایل آوران می توانند مدل های سه بعدی خود را در فروشگاه اختصاصی ایجاد کرده و به کسب در آمد بپردازند.در فایل آوران امکان فروش مدل های سه بعدی وجود دارد.