فایل سه بعدی رایگان

نوشته شده توسط ادمین در دوشنبه ۰۳ آذر ۹۹

فایل سه بعدی رایگان

فایل سه بعدی رایگان

نوشته شده توسط ادمین در دوشنبه ۰۳ آذر ۹۹


همه کاربران فایل آوران می توانند فایل سه بعدی رایگان را از فایل آوران دانلود و در پروژ های خود استفاده کنند.این فایل ها به صورت رایگان عرضه می شوند و هر کاربری می تواند فایل های رایگان را بارگزاری نمایید ، که همه بتوانند از این مدل های آماده استفاده کنند و یا اینکه فروشگاه خود را یجاد کرده و کسب در آمد کنند.

از مشهور ترین نرم افزارهای مدلینگ می توان به 3d max،Modo،Cinama 4D،Maya،Blender اشاره کرد که هر کدام در نوع خود کارایی خود را دارند.

در فایل آوران می توانید مدل های ساخته شده توسط کاربران دیگر که توسط نرم افزارهای مدلینگ طراحی شده دانلود و در پروژه های معماری و بازی و ... خود استفاده کنید.

دانلود فایل سه بعدی رایگان در فایل آوران به صورت رایگان بوده و هر کاربر می تواند فایل خود را با دیگران به اشتراک بگزارد.

این فایل ها از کیفیت بالا برخوردار هستند و توسط تیم فایل آوران چک می شوند و بعد از تایید جهت دانلود در اختیار کاربران جهت استفاده قرار می گیرد.
نرم افزار 3d max دارای کاربران بسیار زیادی در ایران می باشد،که در قسمت های سینما و صنعت و بازی سازی به طور گستره از این نرم افزار و موتور رندهای آن استفاده می شود.

بیشتر کاربران ایرانی از موتور رندر وی ری استفاده می کنند که قابلیت های بسیار زیادی دارد.

فایل های سه بعدی رایگان در فایل آوران در زمینه های مختلف دسته بندی شده اند که کاربر می تواند با توجه به نوع پروژه فایل های سه بعدی رایگان را دانلود نماید و استفاده کند.